16 mai 2010

Ma simt femeie

Am auzit de curand spunand ca" adolescentele sunt ca o aspirina, o iei atunci cand nu ai nimic la indemana " , sincera sa fiu m-a surprin afirmatia. Ma uitam in jur si am observat doar adolescente care se " strumfozeaza " sa fie langa un barbat matur ( ca are potential ) . Atunci sa imi fac probele ca am imbatranit, ca ridurile se observa, ca firele de par alb nu se ascund decat cu vopsea ?! Reflectand la multe supozitii totusi nu ma sperie si stii de ce ? Pentru ca " de la femeile maritate ai ce invata, sunt ca un pansament " . Nu am afirmat eu asta, sa nu par patetica, ci a afirmat un barbat care a avut in viata lui multe femei. Si cand ma refer la barbat, ma refer la acel sex masculin cu rafinament, bun simt, si plin de respect.

Sunt casatorita si ma simt implinita ca femeie, desi nu cred in misticul cuvant " casatorie " . Iar toate ridurile ce imi apar, firele albe ce se strecoara la vedere nu ma mai intristeaza ci ma fac sa ma simt femeie.

7 comentarii:

  1. Măi să fie... Ce discurs impresionant avem în acest moment... Îmi place enorm de mult chestia cu : " strumfozeaza ". AI dreptate... cam prea mare dreptate pentru tinerele "adolescente" de astăzi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa este draga mea, şi eu mă simt femeie. Am renunţat să mă ascund după tot felul de măşti, sunt foarte mândră şi iubesc felul în care sunt şi arăt.

    Chiar am spus şi stiu asta că mă simt şi voi fi tânără pentru mult timp (nu mă preocupă îmbătrânirea care este departe de mine).Dacă am grijă de mine, pe toate planurile, , o ţin la distanţă, şi în plus nu-mi este frică de ea...
    Frumos articol.Şi mie îmi place enorm acel "ştrumfozează".:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Jorjet ma bucur sa aflu ca mai sunt femei care tin batranetea la distanta prin forta psihica. Ar trebui sa fin mai multe, ca mastile vor pica, ca si cortinile la teatru de papusi. Merci pentru sustinere!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristi merci pentru comentariu. Bun venit pe blog!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că suntem mai multe, însă nu le cunoaştem noi pe celelalte:).Poate ajung si ele la tine pe blog să lase un comentariu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Citind mini artiocolul nu am inteles ce ai vrut sa evidentiezi: materialismul adolescentilor din zilele de azi sau presupusa suprematie a femeilor maritate?! foarte relativa din punctul meu de vedere..a unei femei nemaritate...se invata din orice..din iubire,necazuri,bucurii,gesturile unui copil,zambetul unui necunoscut..frasa care o citezi cu siguranta face placere dar e prea limitata!!
    Cat despre tineret cineva spunea: "da timp timpului.." tocmai pentru faptul ca intelepciunea se castiga prin inteligenta cu care ti-ai trait experientele si petrecut anii vietii deci adolescentilor nu poti cere prea multe,prin "greseli" invata!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pt Anonim: Acest mini articol e de o subtilitate pe care multi nu o pot gasi. Eu nu cred in actele casatoriei si nici in invatarea din greseli. Am facut multe greseli si am invatat putin. Cred in invatarea prin repetare, prin perfectionare.
    Cat despre tineretul ce ma inconjoara, nu ma vad bine la batranete.:D

    RăspundețiȘtergere